“KODILESS 2016 (KOMPLEKSOWA DIAGNOSTYKA I LECZENIE SCHORZEŃ SIATKÓWKI 2016)   Wdrożenie innowacyjnego programu kompleksowej opieki okulistycznej, opartej na najnowszych technologiach, dedykowanego głównie pacjentom z powikłaniami ocznymi cukrzycy.”Informacja o wyniku postępowania

Nazwa Beneficjenta: PRYZMAT Sp. z o.o.

Tytuł projektu:

KODILESS 2016 (KOMPLEKSOWA DIAGNOSTYKA I LECZENIE SCHORZEŃ SIATKÓWKI 2016).

Nr wniosku WND-RPSL.03.02.00-24-0073/16-006

Cele projektu:

• Rozwój Wnioskodawcy poprzez wdrożenie i komercjalizację na rynek krajowy nowych dla firmy (8) i rynku (6) innowacyjnych usług
  • Usprawnienie diagnostyki chorób oczu polegające na wprowadzeniu 1 innowacji procesowej dzięki unowocześnieniu istniejącego sprzętu medycznego i rozszerzeniu jego możliwości, który pozwoli na wprowadzenie zasadniczych, innowacyjnych zmian sposobu świadczenia usług, tj. wdrożenie innowacyjnego programu kompleksowej opieki okulistycznej, dedykowanego głównie pacjentom z powikłaniami ocznymi cukrzycy opartego na najnowszych technologiach
  • poprawa BHP
  • Zwiększenie niezawodności pracy dzięki rozwiązaniom TIK
  • Zwiększenie konkurencyjności poprzez wejście na nowy rynek zbytu (klientów z cukrzycą i możliwość leczenia powikłań narządu wzroku u pacjentów z cukrzycą na obszarze Polski leczonych nowymi metodami).

Planowane efekty:

Nowymi innowacyjnymi usługami będą:

• witrektomia 27 G
  • witrektomia 27 G z zastosowaniem lasera
  • angioSSOCT
  • SSOCT błony naczyniowej
  • laser siatkówki z zastosowaniem mikropulsów
  • laser siatkówki z funkcją wieloogniskową

Dodatkowo:

• angiografia indocyjaninowa