Okuloplastyka

Okuloplatyka to szereg zabiegów chirurgicznych w obrębie powiek. Rekonstrukcja bądź usunięcie nadmiaru skóry może być wykonywane ze względów estetycznych lub leczniczych. Powieki pełnią niezwykle ważną funkcję ochronną dla oka. Zwiotczała skóra, która traci jędrność w wyniku naturalnych procesów starzenia, może ograniczać pole widzenia, co prowadzi do obniżenia komfortu życia. W tym celu przeprowadzamy różnorodne zabiegi w placówce w Rybniku i Gliwicach. Chirurgia ma w tym wypadku przywrócić strukturę, kształt oraz funkcje powiek.

Jakie zabiegi wykonujemy?

Serdecznie polecamy zabiegi z zakresu okuloplastyki, które pozwolą przywrócić komfort życia. W naszej ofercie dostępne są operacje usunięcia gradówki oraz zniwelowania kępków żółtych (tak zwanych żółtaków), czyli zmian skórnych występujących na powiekach. W tym wypadku stosujemy laseroterapię lub zabiegi chirurgiczne. Warto przy tym pamiętać, że pojawienie się żółtaków może być objawem podwyższonego cholesterolu, dlatego zaleca się wykonanie dodatkowych badań.

Zajmujemy się także usunięciem skrzydlika. Są to zmiany zwyrodnieniowe najczęściej występujące na wewnętrznej części oka, a dokładnie na rogówce. Rozległa zmiana może w znacznym stopniu ograniczać pole widzenia, co powoduje duży dyskomfort w codziennym funkcjonowaniu. Oferujemy również podwinięcie i odwinięcie powiek, które są oznakami starzenia się skóry. Takie zmiany powodują często uczucie dyskomfortu, ból oka, łzawienie, zapalenie spojówek, zapalenie rogówki. Najskuteczniejszą metodą ich leczenia jest leczenie chirurgiczne.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.