Jakie darmowe badania kontrolne przeprowadzane są w naszej poradni?

Choroby oczu, w szczególności zaćma i zwyrodnienie plamki żółtej, są niezwykle niebezpieczne dla naszych oczu. Z tego też powodu niezwykle ważne jest ich wykrycie oraz wyleczenie. W naszej poradni okulistycznej pomożemy Ci wygrać z chorobą. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, jakie darmowe badania kontrolne Ci przysługują po operacji.

Wróć w pełni do zdrowia, pomogą w tym darmowe badania po operacji zaćmy

Zaćma, inaczej katarakta, jest jedną z najbardziej niebezpiecznych chorób oczu. Polega ona na mętnieniu soczewki oka, która pełni ogromną funkcję w procesie widzenia. To właśnie dzięki niej nasz obraz nie jest zamglony. Niezwykle istotne jest szybkie wykrycie zaćmy i podjęcie leczenia, ponieważ nieleczona prowadzi do utraty wzroku. Niestety, w początkowym stadium choroby jej objawy są niejednoznaczne. Pogorszenie ostrości obrazu lub widzenia barw wielu pacjentów przypisuje zmęczeniu oczu, a nie chorobie. Z tego też powodu ważne jest, by regularnie odwiedzać okulistę w celu zrobienia badań profilaktycznych. Jednak katarakta nie jest wyrokiem. W pozbyciu się choroby pomaga operacja zaćmy. Sam zabieg jest krótki, trwa około 20 minut. Po jego wykonaniu konieczna jest kontrola po operacji zaćmy. W naszych poradniach w Gliwicach i Rybniku pierwsze badanie jest całkowicie bezpłatne. Gwarantujemy także profesjonalną opiekę lekarską, a nowoczesny sprzęt pozwoli nam przeprowadzić specjalistyczne badania.

ADM – kontroluj stan swojej choroby

Kolejną niebezpieczną chorobą, którą możesz wyleczyć w naszych poradniach, jest zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem, w skrócie ADM. Jest to choroba oka, która atakuje centralną część siatkówki. Nieleczone zwyrodnienie plamki żółtej również przyczynia się do ślepoty. Na szczęście, dzięki iniekcji doszklistkowej możesz z nią walczyć. Iniekcje doszklistkowe są tzw. „zastrzyki do oka”. Podawane są one w znieczuleniu miejscowym, a ich zadaniem jest zahamowanie rozwoju choroby. Niestety, na obecną chwilę okulistyka nie zna metody, która całkowicie by pomogła zwalczyć ADM. W naszych poradniach w Rybniku i Gliwicach oferujemy nie tylko zabieg, ale też gwarantujemy, że pierwsze badanie po iniekcji doszklistkowej będzie całkowicie bezpłatne.

Jeśli chorujesz na zaćmę lub zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem, to serdecznie zapraszamy do naszych poradni w Gliwicach i Rybniku. Z naszą pomocą powrócisz do zdrowia.